Tuesday, September 23, 2008

Open Letter

အိတ္ဖြင့္ေပးစာ။…..။

အမည္မသိသူသို႔ ေတာင္းပန္ျခင္း။


တေန႔က ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ စီေဘာက္စ္ေလးမွာ လာေျပာသြားပါတယ္။
Anonymous: သုခမိန္(E-Journal) ေရ.. ဘာမ်ားျဖစ္လုိ႕ ကၽြန္ေတာ့ကဗ်ာကုိ ကူးထားတာပါလဲ.. တုိက္ဆုိင္မိသြားလုိ႕ပါလားခင္ဗ်ာ.. ဘယ္သူ႕ဆီက ၾကည့္ကူးတာမွမဟုတ္ပါဘူးေနာ္.. တုိက္ဆုိင္သြားရင္ ျပန္ဖ်က္ေပးပါ့မယ္။
18 Sep 08, 03:58
အဲဒီ စကားစုေလးကို ျမင္ျမင္ျခင္း ကၽြန္ေတာ္ ေၾကာင္သြားတယ္။ ေနာက္ေတာ့ ျပံဳးမိတယ္။ ကၽြန္ေတာ္က ကဗ်ာေရးတာနည္းတယ္။ မရွိသေလာက္ပါ။ အေရးလည္း မေကာင္းဘူး။ ဒီလိုအေျပာခံလိုက္ရေတာ့ “မဟုတ္တာလို႔”ပဲ ေတြးပါတယ္။

ဒါေပမဲ့ ေနာက္ရက္ေတြအထိ အဲဒီအေၾကာင္းက စိတ္ထဲမွာ ေရာက္ေနတယ္။ ဘယ္လိုျဖစ္သြားတာလည္း။ ကၽြန္ေတာ္ ေရးဖူးသေလာက္ ကဗ်ာဆိုတာကလည္း ေကာင္းတာ၊ မေကာင္းတာထက္ ကိုယ္တိုင္ ေမြးဖြားလိုက္တာေတြပဲ။ စဥ္းစားပါတယ္။ စဥ္းစားရင္း ေနာက္ေတာ့ အေျဖတစ္ခုေတြ႔လာပါတယ္။ ကြန္မန္႔ေတြပါ။ ဟုတ္ကဲ့၊ မလည္မဝယ္ နဲ႔ကၽြန္ေတာ္ ဇာတ္႐ႈပ္မိသြားပါျပီ။

ကၽြန္ေတာ္က သူမ်ားေတြစာကိုဖတ္တယ္။ ျပီးရင္ ကြန္မန္႔ေရးတဲ့အခါမွာ စိတ္ထဲရွိသလိုပဲ ေရးတတ္ပါတယ္။ တစ္ခါတစ္ေလမွာ ကဗ်ာေတြဖတ္တယ္။ ေနာက္ျပီးက်ရင္ ကဗ်ာဆိုေတာ့ ကြန္မန္႔မွာ ဘာေျပာရမလဲ မစဥ္းစားတတ္ျဖစ္သြားတာမ်ိဳးေတြ ရွိလာပါတယ္။ အဲဒီလိုဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္ ဖတ္မိတဲ့ကဗ်ာေလးထဲက စိတ္ကို စြဲေဆာင္သြားတဲ့ စာသားေလးေတြကို ခ်ေရးလိုက္တာပါပဲ။ တစ္ခါတစ္ေလမွာ ေခါင္းစဥ္ကိုေတာင္ ျပန္ကူးေရးေပးခဲ့တတ္ပါတယ္။ ျပီးရင္ေတာ့ ေအာက္မွာ “သုခမိန္(E-Journal)”ဆိုျပီး ေရးလိုက္ေတာ့တာ။ အဲဒီမွာ နားလည္မႈလြဲတယ္ထင္ပါတယ္။

ကၽြန္ေတာ္ ဒီလိုလုပ္လိုက္တယ္ဆိုတာဟာ အရမ္းၾကိဳက္တဲ့ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ကို နားေထာင္အျပီး လိုက္ဆိုလို္က္သလိုပါပဲ။ ကေပါက္တိ ကေပါက္ခ်ာ၊ ေတာင္ေရာက္ ေျမာက္ေရာက္။ သံျပိဳင္အပိုဒ္ဆိုလိုက္ စိတ္ဝင္စားတဲ့ စာသားေလး ေကာက္ရြတ္လိုက္။ အဲဒီလိုပါခင္ဗ်ာ။ ျပန္ကူးခ်ရျခင္း မဟုတ္ပါ။ ကၽြန္ေတာ့္ကိုပိုင္ကဗ်ာ မဟုတ္ပါ။

ဒီစာစုဟာ ေတာင္းပန္ျခင္းစာစုျဖစ္သလို၊ ကၽြန္ေတာ့္ကိုယ္ ကၽြန္ေတာ္ ဆံုးမျခင္းလည္း ျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီလိုမ်ိဳး လုပ္ခဲ့မိတာကို ေျပာတာဆိုရင္ (ကြန္မန္႔မွာ ျပန္ကူးခ်ထားတာဆိုရင္) ဖ်က္ျပစ္လိုက္ပါ ခင္ဗ်ာ။ ေတာင္းပန္မွဳလည္း ျပဳအပ္ေၾကာင္းပါ၊ အမည္မသိခင္ဗ်ား။ ေႏွာင္ကိုလည္း အဲဒီလို ကြန္မန္႔မ်ိဳးမေရးျဖစ္ေအာင္ ကၽြန္ေတာ္ ထိမ္းသိမ္းရပါေတာ့မယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ့္ကိုယ္ကၽြန္ေတာ္လည္း ဆံုးမျဖစ္လိုက္ေၾကာင္းပါ။

ဒီလိုမွမဟုတ္ဘဲ ကၽြန္ေတာ္ေရးထားေသာ (ဒီဘေလာ့ဂ္ေလးမွာ တင္ထားေသာ) ကဗ်ာဟာ တူညီေနတာဆိုရင္လည္း ေသခ်ာညႊန္ျပ ေျပာသြားႏိုင္ေၾကာင္းပါခင္ဗ်ား။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ဒီဘေလာ့ဂ္ေပၚမွာ တင္ထားတာေတြအတြက္ ကူးယူထားရင္လည္း ကူးယူထားေၾကာင္း ေျပာပါတယ္။ မေျပာျဖစ္ဘဲ က်န္ရစ္ေနတာလည္း ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။ အားနာစရာမရွိ၊ ပုဂၢိဳလ္စြဲမထားပဲ ေဆြးေႏြးႏိုင္ပါတယ္။

ေနာက္ထပ္လည္း အလည္လာေရာက္လို႔ အားေပးေစခ်င္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္မွားခဲ့တဲ့ အျပဳအမူရွိေနရင္ ေတာင္းပန္ပါတယ္ အမည္မသိခင္ဗ်ား။


သုခမိန္။…..။

1 comment:

တားျမစ္ ထားေသာ... said...

Anonymous: အင္း ကၽြန္ေတာ္ အစ္ကို႕ကို ေတာင္းပန္ေစလုိတဲ့ ဆႏၵနဲ႕ ေျပာတာေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။

Anonymous: ကၽြန္ေတာ္ထင္တာက တုိက္ဆုိင္သြားခဲ့မိလုိ႕ အစ္ကို ေျပာတယ္ထင္လုိ႕ပါ။ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း အစ္ကိုေတာင္းပန္ေလာက္ေအာင္အထိ မရည္ရြယ္ပါဘူးခင္ဗ်ား။ အစ္ကိုလည္း ကဗ်ာေရးေကာင္းတာပဲေနာ္။

Anonymous: ေနာက္တစ္ခုက ကၽြန္ေတာ္က မြန္ေလးမဟုတ္ပါဘူး. သူ႕comment ထဲမွာ ကဗ်ာေတြလာလာေရးေနတဲ့ လူသားတစ္ေယာက္ပါ။ ဟဲဟဲ..

*************************

အမွတ္တရ သိမ္းထားျခင္းပါ။

သုခမိန္(E-Journal)