Monday, January 5, 2009

ဇန္နဝါရီေက်ာင္းသား


၁၉၉၇ ၊ က်ေနာ္ (၁၀) တန္းေက်ာင္းသားဘဝတုန္းက ေရးခဲ့တဲ့ကဗ်ာပါ။ ဒီဘက္ေခတ္ ေက်ာင္းသားေတြေတာ့ ဘယ္နည္းဘယ္ပုံ ျဖတ္သန္းေနၾကသလဲ မသိပါ။ က်ေနာ္တုိ႔တုန္းကေတာ့ ဒါဟာ ပတ္တန္တစ္ခုပါပဲ။ က်ေနာ္တုိ႔ေရွ ႔က ေနာင္ေတာ္၊အစ္မေတာ္ေတြလည္း ဒီလုိပဲ ျဖတ္သန္းသြားၾကၿပီး က်ေနာ္တုိ႔ကလည္း ဖဝါးထပ္ခ်ပ္မကြာ တစ္ပုံစံတည္း လုိက္ခဲ့ၾကတာပါ။ က်ေနာ္တုိ႔ေနာက္က ညီငယ္၊ ႏွမငယ္မ်ားကုိေတာ့ ဒီလုိမျဖစ္ေစလုိပါ။
အသက္ (၁၂) ႏွစ္ပုိၾကီးလာတဲ့ က်ေနာ္ကေတာ့ အခုထိ မစြမ္းရင္းကလည္းရွိဆဲ ကန္စြမ္းခင္းကလည္းၿငိၿမဲပါ။



ဇန္နဝါရီေက်ာင္းသား

ေက်ာင္းကုိမခင္
က်ဴရွင္မလာ
ကင္းကြာသုိင္းဝုိင္း
စိတ္တုိင္းက်က်က္
အိပ္စက္ခ်ိန္နည္း
မ်က္မည္းနက္ညိဳ
ဗ်ာပုိႏွလုံး
ခ်ခ်ံဳးတုန္ရင္
နားထင္ပလာစတာကပ္
ေယာက္ယက္ခတ္။…..။

မာေရးသွ်င္

2 comments:

တားျမစ္ ထားေသာ... said...

ကဗ်ာေလးကို သေဘာက်တယ္။ ျပံဳးမိတယ္ဗ်။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ခုခ်ိန္ထိလည္း ေယာက္ယတ္ခတ္တတ္ေနဆဲပါဗ်ာ။

သုခမိန္(E-Journal)

Anonymous said...

ဟုတ္တယ္ ကုိသုေရ က်ေနာ္တုိ႔တုန္းကေတာ့
ဒီလုိပါပဲ ကဗ်ာေကာင္းတပုဒ္ပဲဗ်ဳိ႕